Domino

MUNICIPIUL SIGHIŞOARA

Organizează:

EXAMEN 

 de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual al Municipiului Sighișoara

 

- Posturile pentru care se organizează examenul de promovare:

- referent II în cadrul Compartimentului Registratură și Arhivă – Serviciul Administrație Publică Locală;

- referent de specialitate II în cadrul Compartimentului Turism – Serviciul Relații Publice, Comunicare, Protocol și Administrativ;

Data, ora şi locul desfăşurării examenului(proba scrisă): 27 IANUARIE 2025, ora 10,00, sediul Municipiului Sighișoara, Piața Muzeului nr. 7, loc. Sighișoara, jud. Mureș.

Condiţiile de participare la examenul de promovare:

- pentru a participa la examenul de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare, candidatul trebuie să fi obţinut calificativul „foarte bine” la evaluarea performanţelor profesionale individuale cel puţin de două ori în ultimii 3 ani, în care acesta s-a aflat în activitate și să aibă o vechime de minimum 3 ani în gradul profesional deținut;

Conținutul dosarului de înscriere la examenul de promovare

   - cererea de înscriere ;

   - adeverințe eliberate de angajatori din care să reiasă vechimea în gradul sau treapta profesională din care promovează;

    - copii ale rapoartelor de evaluare a performanțelor profesionale din ultimii 3 ani în care s-a aflat în activitate.

Pentru postul de  referent II în cadrul Compartimentului Registratură și Arhivă – Serviciul Administrație Publică Locală:

Bibliografie generală

- Constituția României, republicată;

- Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

- Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Bibliografie specifică/Tematică:

- Constituția României, republicată – integral;

- Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, respectiv: Partea I (Titlul I, Titlul II, Titlul III); Partea III (Titlul I, Titlul V - Capitolul I) și art. 538 - 562 cu referire la personalul contractual;

- Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, respectiv: Titlul I (Capitolul I, Capitolul II); Titlul II (Capitolul II, Capitolul III, Capitolul IV, Capitolul V: Secțiunea 1, 2, 3 și 4); Titlul XI (Capitolul I, Capitolul II, Capitolul III, Capitolul IV și Capitolul V);

- Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 13/2013 privind serviciile poștale, cu modificările și completările ulterioare - integral;

- Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare - integral;

- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare - integral.

Pentru postul de referent de specialitate II în cadrul Compartimentului Turism – Serviciul Relații Publice, Comunicare, Protocol și Administrativ:

Bibliografie generală:

  • Constituția României, republicată - integral;
  • Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare – art. 538- art. 579 cu referire la personalul contractual;
  • Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată - integral;
  • Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată - integral.

          Bibliografie specifică:

  • Constituția României, republicată - integral;
  • Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare – art. 538 - art. 579 cu referire la personalul contractual;
  • Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată - integral;
  • Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată – integral;
  • Ordonanța Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificarile și completările ulterioare – integral;
  • Ordonanța Guvernului nr. 58/1998 privind organizarea şi desfăşurarea activităţii de turism în România – integral;
  • Hotărârea Guvernului nr. 20/2012 privind aprobarea Programului multianual de marketing şi promovare turistică şi a Programului multianual de dezvoltare a destinaţiilor, formelor şi produselor turistice – integral. 

Modalitatea de desfăşurare a examenului: concursul se desfăsoară conform prevederilor H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

Dosarele de înscriere la examen se pot depune, în termen de 5 zile lucrătoare de la data publicării anunțului, până în data de 17.01.2025, inclusiv, ora 13,00.                            
Relaţii suplimentare la secretarul  comisie de concurs, Jeler Maria-Angela, referent superior în cadrul Compartimentului Resurse Umane – Serviciul Resurse Umane, Administrare Sistem Informatic și Personal Auxiliar: tel. 0265/771280 int 128, fax. 0265/771278 și adresă e-mail resurseumane@primaria-sighisoara.ro