ANUNȚ
al Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor din Municipiul Sighișoara
În vederea desfășurării activităților specifice de punere în legalitate a persoanelor care dețin acte de identitate cu termenul de valabilitate expirat, ori, nu au solicitat eliberarea primului act de identitate în termenul prevăzut de dispozițiile legale în vigoare, invităm cetățenii români cu domiciliul în Municipiul Sighișoara și în comunele: Albești, Saschiz, Vânători, Apold, Daneș și Viișoara să se prezinte la serviciul nostru pentru obținerea actului de identitate.
Potrivit dispozițiilor art. 12 alin. (1), art. 14 alin. (1) și cele ale art. 19 alin. (1) litera a) și alin. (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 95/2005 privind evidența, reședința și actele de identitate ale cetățenilor români, republicată, cu modificările și completările ulterioare, persoanele care dețin acte de identitate al căror termen de valabilitate a expirat sau care au împlinit vârsta de 14 ani, au obligația de a depune cererea și documentele necesare pentru eliberarea actului de identitate.
Preluarea documentelor pentru obținerea actului de identitate se face doar pe baza unei programări telefonice la nr. de telefon 0265-771140.
Neprezentarea la data și ora programată, lipsa documentelor însoțite de cererea completată, sau, lipsa taxei specifice duc la anularea programării.
Formularele tipizate pot fi descărcate de pe site-ul Municipiului Sighișoara, din secțiunea S.P.C.L.E.P.
Șef serviciu,
Bîrsan Cristina-Maria